Budy Głog.11.01.2011 r.
Dyrektor Zespołu Szkół w Budach Głogowskich
Budy Głogowskie 846 36-060 Głogów Młp.
Tel. (o-17) 8519-217, fax. (017) 8519-217
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. Nr220 poz. 1655 z 2007r. z późniejszymi zmianami)
,,na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Budach Głogowskich,,.
Szczegółowe warunki realizacji zadania określają istotne warunki zamówienia.
Termin realizacji zamówienia: 01.02.2011r. do 30.06.2011r.
Rozpoczęcie: z dniem podpisania umowy 01.02.2011r.
Upoważniony do kontaktu z oferentami:
- Maria Pomazańska ZS w Budach Głogowskich
Miejsce składania ofert ZS Budy Głog.- sekretariat szkoły
Termin składania ofert upływa 25.01.2011r. godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.01.2011r. o godz. 11:00
Termin związania ofertą 30 dni
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można otrzymać nieodpłatnie w Zespole Szkół w Budach Głog.
sekretariat szkoły telefon 0-17 8519-217 lub pobrać ze strony internetowej
www.superszkolna.pl/zs_budy/
W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych i spełniają wymogi określone w istotnych warunkach zamówienia.
Nie przewiduje się składania oferty wariantowej i ramowej.
Nie wymaga się wpłaty vadium.
Kryteria oceny ofert –
Najniższa cena - znaczenie kryterium 100% Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów : P=100 Oferta z najniższą oferowaną ceną Cmin otrzymuje : n=100pkt. Każda inna oferta C otrzymuje ilość punktów wynikającą z wyliczenia: n = Cmin : C x 100 = ........ pkt. Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie ta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Załącznik Nr 1
OFERTA
DLA ZESPOŁU SZKÓŁ W BUDACH GŁOGOWSKICH
w związku z rozpoczęciem postępowania
zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego:
,,na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Budach Głogowskich”
Oferujemy wykonanie w/w dostaw za cenę brutto (łącznie z VAT):
zał. 2/1 .................................... zł, ( słownie: ...............................................................)
zał. 2/2 .................................... zł, ( słownie: ...............................................................)
zał. 2/3 ................................... zł, (słownie: .................................................................)
zał.2/4 ................................... zł, (słownie: .................................................................)
zał. 2/5 ................................... zł, (słownie: .................................................................)
zał. 2/6 ................................... zł, (słownie: .................................................................)
Podana cena jest kwotą ryczałtową, która nie ulegnie zmianie. Zawiera ona wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkami i dodatkowymi kosztami, które są konieczne do realizacji zamówienia.
1. Oświadczam, że posiadam wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia.
2. Oświadczam, że posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Oświadczam, że znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia.
4. Oświadczamy, że nie podlegam wykluczeniu na podstawie art.24 prawo zamówień publicznych.
5. Oświadczam, że spełniam wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia
i przyjmuję ją bez zastrzeżeń oraz gwarantuję terminowe wykonanie zamówienia.
6. Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni.
7. Oświadczam, iż spełniam wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (DZ.U.nr 171 poz. 1225 z póź. zm.)
8. Oświadczam, że działam zgodnie z zasadami systemu HACCP
9. Załącznikiem do niniejszej oferty jest:
-zaświadczenie o działalności gospodarczej (wypis z rejestru handlowego, sądowego)
-inne dokumenty, które oferent uznał za przydatne do wyboru oferty
-załącznik Nr 2 - zestawienia asortymentowe z podaniem ilości ,ceny jednostkowej netto, brutto oraz wartości zamówienia i znaku towarowego.
....................................................
(podpis i pieczęć oferenta)
|
Załącznik nr 2/1 |
|
||||||||||||||
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia |
|
|
||||||||||||||
Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto, |
|
|||||||||||||||
|
|
|
brutto oraz wartości zamówienia |
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Przewidywane potrzeby owoców i warzyw |
luty 2011 r – czerwiec 2011r. |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
Znak |
Ilość |
Cena jednost |
Cena jednost |
Wartość |
|
|||||||||
|
|
towarowy |
przewidywana |
netto |
brutto |
brutto |
|
|||||||||
1 |
marchew |
|
250 kg |
|
|
|
|
|||||||||
2 |
pietruszka |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
3 |
seler |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
4 |
buraki ćwikłowe |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
5 |
cebula |
|
25 kg |
|
|
|
|
|||||||||
6 |
fasola średnia |
|
10 kg |
|
|
|
|
|||||||||
7 |
groch okrągły |
|
10 kg |
|
|
|
|
|||||||||
8 |
kapusta kwaszona |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
9 |
kapusta świeża |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
10 |
kalafior |
|
10 kg |
|
|
|
|
|||||||||
11 |
ogórki kiszone |
|
60 kg |
|
|
|
|
|||||||||
12 |
ogórki świeże |
|
60 kg |
|
|
|
|
|||||||||
13 |
pomidory świeże |
|
60 kg |
|
|
|
|
|||||||||
14 |
pieczarki |
|
30 kg |
|
|
|
|
|||||||||
15 |
pory |
|
10 kg |
|
|
|
|
|||||||||
16 |
kapusta pekińska |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
17 |
kapusta włoska |
|
30 kg |
|
|
|
|
|||||||||
18 |
natka pietruszki |
|
30 pęczek |
|
|
|
|
|||||||||
19 |
czosnek |
|
1 kg |
|
|
|
|
|||||||||
20 |
papryka świeża |
|
5 kg |
|
|
|
|
|||||||||
21 |
sałata zielona |
|
100 szt |
|
|
|
|
|||||||||
22 |
rzodkiewka |
|
20 pęczk |
|
|
|
|
|||||||||
23 |
szczypiorek |
|
10 pęczk |
|
|
|
|
|||||||||
24 |
banany |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
25 |
jabłka |
|
200 kg |
|
|
|
|
|||||||||
26 |
mandarynki |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
27 |
pomarańcza |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
28 |
kapusta czerwona |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
29 |
gruszka |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
30 |
brzoskwinia |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
31 |
ziemniaki jadalne duże |
|
1000 kg |
|
|
|
|
|||||||||
32 |
Ziemniaki młode |
|
1000 kg |
|
|
|
|
|||||||||
|
razem |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość. |
------------------------------------------ |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
Pieczęć i podpis oferenta
|
|
||||||||||
Załącznik nr 2/2 |
|
|||||||||||||||
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia |
|
|||||||||||||||
Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto, |
|
|||||||||||||||
|
|
|
brutto oraz wartości zamówienia |
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Przewidywane potrzeby artykułów sypkich |
luty 2011 r – czerwiec 2011r. |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
Znak |
Ilość |
Cena jednost |
Cena jednost |
Wartość |
|
|||||||||
|
|
towarowy |
przewidywana |
netto |
brutto |
brutto |
|
|||||||||
1 |
cynamon |
|
3 szt |
|
|
|
|
|||||||||
2 |
cukier kryształ |
|
25 kg |
|
|
|
|
|||||||||
3 |
cukier puder |
|
5 kg |
|
|
|
|
|||||||||
4 |
cukier waniliowy |
|
20 szt |
|
|
|
|
|||||||||
5 |
drożdże |
|
5 kg |
|
|
|
|
|||||||||
6 |
degusta 200g |
|
60 szt |
|
|
|
|
|||||||||
7 |
kasza jęczmienna |
|
30 kg |
|
|
|
|
|||||||||
8 |
kasza manna |
|
5 kg |
|
|
|
|
|||||||||
9 |
koper suszony |
|
12 szt |
|
|
|
|
|||||||||
10 |
kisiel |
|
30 szt |
|
|
|
|
|||||||||
11 |
kwasek cytrynowy |
|
6 szt |
|
|
|
|
|||||||||
12 |
kminek |
|
5 szt |
|
|
|
|
|||||||||
13 |
makaron nitka lubelski |
80 kg |
|
|
|
|
||||||||||
14 |
makaron świderki |
|
80 kg |
|
|
|
|
|||||||||
15 |
makaron łazankowy |
|
20 kg |
|
|
|
|
|||||||||
16 |
makaron muszelka |
|
15 kg |
|
|
|
|
|||||||||
17 |
mąka ziemniacz |
|
3 kg |
|
|
|
|
|||||||||
18 |
mąka pszenna |
|
70 kg |
|
|
|
|
|||||||||
19 |
pieprz mielony |
|
40 szt |
|
|
|
|
|||||||||
20 |
ryż |
|
45 kg |
|
|
|
|
|||||||||
21 |
sól |
|
30 kg |
|
|
|
|
|||||||||
22 |
ziele angielskie |
|
10 szt |
|
|
|
|
|||||||||
23 |
liść laurowy |
|
10 szt |
|
|
|
|
|||||||||
24 |
papryka sypka |
|
10 szt |
|
|
|
|
|||||||||
25 |
proszek do piecz |
|
12szt |
|
|
|
|
|||||||||
26 |
przyprawa do kurczaka |
10 szt |
|
|
|
|
||||||||||
27 |
majeranek |
|
2 szt |
|
|
|
|
|||||||||
28 |
przyprawa do mielonego |
8 szt |
|
|
|
|
||||||||||
29 |
przyprawa do ryb |
|
10 szt |
|
|
|
|
|||||||||
30 |
Przyprawa do gulaszu |
|
10 szt |
|
|
|
|
|||||||||
|
razem |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość. - |
|
|
||||||||||||||
Pieczęć i podpis oferenta
|
|
|||||||||||||||
|
|
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia |
|
|
||||||||||||
Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto, |
|
|||||||||||||||
|
|
|
brutto oraz wartości zamówienia |
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
przewidywane potrzeby artykułów innych |
luty 2011 r –czerwiec 2011r. |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
Znak |
Ilość |
Cena jednost |
Cena jednost |
Wartość |
|
|||||||||
|
|
towarowy |
przewidywana |
netto |
brutto |
brutto |
|
|||||||||
1 |
chrzan tarty duży |
|
5 szt |
|
|
|
|
|||||||||
2 |
dżem 300g |
|
60 szt |
|
|
|
|
|||||||||
3 |
koncentrat pomid |
30% - 0,9l |
15 szt |
|
|
|
|
|||||||||
4 |
maga duża |
1l - Winiary |
20 l |
|
|
|
|
|||||||||
5 |
ogórek korniszon |
|
60 szt |
|
|
|
|
|||||||||
6 |
groszek konserw |
|
3 szt |
|
|
|
|
|||||||||
7 |
kapusta czerwona |
0.9l |
20 szt |
|
|
|
|
|||||||||
8 |
sałata wielowarz |
0.9l |
20 szt |
|
|
|
|
|||||||||
9 |
ćwikła z chrzanem |
0.9l |
20 szt |
|
|
|
|
|||||||||
10 |
zakwas do żurku |
|
24 l |
|
|
|
|
|||||||||
11 |
majonez duży |
|
20 szt |
|
|
|
|
|||||||||
12 |
jaja świeże |
|
400 szt |
|
|
|
|
|||||||||
13 |
kefir |
450g 1,5% |
60 szt |
|
|
|
|
|||||||||
14 |
masło świeże 200g |
|
100 szt |
|
|
|
|
|||||||||
15 |
olej uniwersalny 3l |
|
50 szt |
|
|
|
|
|||||||||
16 |
olej sojowy |
|
2 szt |
|
|
|
|
|||||||||
17 |
śmietana |
18% 450g |
130 szt |
|
|
|
|
|||||||||
18 |
ser żółty pełnotłust. |
|
2 kg |
|
|
|
|
|||||||||
19 |
jogurt owocowy |
450 ml. |
200 szt |
|
|
|
|
|||||||||
20 |
jogurt Danone lub równoważny |
125 g |
200 szt |
|
|
|
|
|||||||||
21 |
jogurt Jogobella lub równoważny |
150 ml |
200 szt |
|
|
|
|
|||||||||
22 |
serki owocowe |
|
200 szt |
|
|
|
|
|||||||||
23 |
soczek |
330ml |
1000 szt |
|
|
|
|
|||||||||
24 |
napój wieloowocowy |
200ml |
500 szt |
|
|
|
|
|||||||||
25 |
mleko |
2,5% |
60 l |
|
|
|
|
|||||||||
26 |
ser twaróg tłusty |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
27 |
baton Milky-Way lub równoważny |
|
300 szt |
|
|
|
|
|||||||||
28 |
herbatniki szkolne |
|
300 szt |
|
|
|
|
|||||||||
29 |
czekolada |
|
300 szt |
|
|
|
|
|||||||||
30 |
wafel Grzesiek lub równoważny |
|
300 szt |
|
|
|
|
|||||||||
31 |
herbatniki regionalne |
|
300 szt |
|
|
|
|
|||||||||
32 |
baton kinder bueno lub równoważny |
|
300 sz
|
|
|
|
|
|||||||||
33 |
Paluszki słone 100g |
|
300 szt |
|
|
|
|
|||||||||
34 |
Draże owocowe lub równoważne |
|
300 szt |
|
|
|
|
|||||||||
35 |
pierogi ruskie |
|
150 kg |
|
|
|
|
|||||||||
36 |
pierogi z kapustą |
|
150 kg |
|
|
|
|
|||||||||
37 |
Pierogi z mięsem |
|
150 kg |
|
|
|
|
|||||||||
38 |
gołąbki |
|
150 kg |
|
|
|
|
|||||||||
39 |
naleśniki |
|
150 kg |
|
|
|
|
|||||||||
40 |
krokiety |
|
150 kg |
|
|
|
|
|||||||||
41 |
pierogi z owocami |
|
150 kg |
|
|
|
|
|||||||||
42 |
pyzy |
|
150 kg |
|
|
|
|
|||||||||
|
Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość. Pieczęć i podpis oferenta |
|
||||||||||||||
Załącznik 2/4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia |
|
|||||||||||||||
Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto, |
|
|||||||||||||||
|
|
|
brutto oraz wartości zamówienia |
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Przewidywane potrzeby mięsa i przetworów mięsnych |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
luty 2011 r –czerwiec 2011r. |
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
Znak |
Ilość |
Cena jednost |
Cena jednost |
Wartość |
|
|||||||||
|
|
towarowy |
przewidywana |
netto |
brutto |
brutto |
|
|||||||||
1 |
Boczek wędzony |
|
15 kg |
|
|
|
|
|||||||||
2 |
kiełbasa zwyczajna |
|
60 kg |
|
|
|
|
|||||||||
3 |
mięso-łopatka |
|
80 kg |
|
|
|
|
|||||||||
4 |
mięso od szynki |
|
60 kg |
|
|
|
|
|||||||||
5 |
mięso mielone wieprzowe |
80 kg |
|
|
|
|
||||||||||
6 |
żeberka |
|
5 kg |
|
|
|
|
|||||||||
7 |
kości wieprzowe |
|
2 kg |
|
|
|
|
|||||||||
8 |
schab |
|
40 kg |
|
|
|
|
|||||||||
9 |
Parówki wieprzowe |
|
30 kg |
|
|
|
|
|||||||||
10 |
martadela |
|
20 kg |
|
|
|
|
|||||||||
11 |
filet z kurczaka |
|
70 kg |
|
|
|
|
|||||||||
12 |
kurczak świeży |
|
40 kg |
|
|
|
|
|||||||||
13 |
porcja rosoł z kurcz. |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
14 |
dramstik |
|
70 kg |
|
|
|
|
|||||||||
15 |
noga z kurczaka |
|
20 kg |
|
|
|
|
|||||||||
16 |
udziec z kurczaka |
|
20 kg |
|
|
|
|
|||||||||
17 |
mięso mielone drobiowe |
20 kg |
|
|
|
|
||||||||||
18 |
wątróbka z kurczaka |
|
10 kg |
|
|
|
|
|||||||||
19 |
Filet z indyka |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
20 |
Skrzydła z indyka |
|
20 kg |
|
|
|
|
|||||||||
21 |
Skrzydła z kurczaka |
|
20 kg |
|
|
|
|
|||||||||
22 |
Wołowe rosołowe |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
23 |
Pieczeń wołowa |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
|
Razem: |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość.
……………………………………………
Pieczęć i podpis oferenta
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
Załącznik 2/5 |
|
|||||||||
|
|
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia |
|
|
||||||||||||
Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto, |
|
|||||||||||||||
|
|
|
brutto oraz wartości zamówienia |
|
|
|||||||||||
|
Przewidywane potrzeby mrożonek luty 2011 r –czerwiec 2011r. |
|
|
|
||||||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
Znak |
Ilość |
Cena jednost |
Cena jednost |
Wartość |
|
|||||||||
|
|
towarowy |
przewidywana |
netto |
brutto |
brutto |
|
|||||||||
1 |
fasola szparagowa |
|
20 kg |
|
|
|
|
|||||||||
2 |
jarzynka mrożona |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
3 |
filet rybny mrożony mintaj |
60 kg |
|
|
|
|
||||||||||
4 |
kostka rybna mr. |
|
20 kg |
|
|
|
|
|||||||||
5 |
Zupa wiosenna mr. |
|
20 kg |
|
|
|
|
|||||||||
6 |
truskawki |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
7 |
kalafior |
|
10 kg |
|
|
|
|
|||||||||
8 |
owoce mrożone |
|
25 kg |
|
|
|
|
|||||||||
9 |
paluszki rybne |
|
20 kg |
|
|
|
|
|||||||||
10 |
marchewka z groszkiem |
10 kg |
|
|
|
|
||||||||||
11 |
Filet z pangi |
|
20 kg |
|
|
|
|
|||||||||
12 |
filet rybny. sola |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
13 |
filet panier z mintaja |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
14 |
koreczki panier z fileta |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
15 |
paluszki rybne filet panier |
|
50 kg |
|
|
|
|
|||||||||
16 |
kostka panier filet |
|
100 kg |
|
|
|
|
|||||||||
|
razem |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość. |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
............................................ |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
Pieczęć i podpis oferenta
|
|
||||||||||
Załącznik 2/6 Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto, |
|
|||||||||||||||
|
|
|
brutto oraz wartości zamówienia |
|
|
|||||||||||
|
Przewidywane potrzeby pieczywa luty 2011 r –czerwiec 2011r |
|
||||||||||||||
Lp |
Nazwa artykułu |
Znak |
Ilość |
Cena jednost |
Cena jednost |
Wartość |
|
|||||||||
|
|
towarowy |
przewidywana |
netto |
brutto |
brutto |
|
|||||||||
1 |
chleb świeży krojony 0.7 kg |
800szt |
|
|
|
|
||||||||||
2 |
bułka tarta |
|
40 kg |
|
|
|
|
|||||||||
3 |
bułka zwykła |
|
160 szt |
|
|
|
|
|||||||||
4 |
drożdżówka |
|
300 szt. |
|
|
|
|
|||||||||
5 |
pączek |
|
300 szt. |
|
|
|
|
|||||||||
6 |
rogaliki drobne 1kg |
|
200 kg |
|
|
|
|
|||||||||
|
Razem: |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
.............................................. |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
Pieczęć i podpis oferenta |
|
||||||||||
Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość. |
|
|
|
Adnotacja: w razie zwiększenia liczby obiadów podane ilości mogą ulec zwiększeniu |
Załącznik nr 3
Szczegółowe postanowienia umowy na przedmiot zamówienia
Projekt umowy na wykonanie przedmiotu przetargu, Wykonawca dostaw przedłoży
w terminie 5 dni od daty otrzymania powiadomienia o wyniku przetargu.
Poniższe zapisy powinny znaleźć się w projekcie umowy przedłożonym do podpisu
przez wyłonionego w drodze przetargu.
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dostaw zgodnie z normami państwowymi
oraz obowiązującymi przepisami.
2. Na każde żądanie zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do wskazanych wyrobów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane.
3. Zamawiający nie udziela zaliczek.
4. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz ofertą Wykonawcy wybraną w drodze przetargu jest wynagrodzenie ryczałtowe.
5. Rozliczenie za wykonanie dostaw nastąpi fakturami przejściowymi za rzeczywisty zakres wykonanych dostaw.
Termin zapłaty faktury wynosi 14 dni licząc od daty otrzymania faktury.
6. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności z podaniem uzasadnienia swojej decyzji.
7.Obowiązującą formą odszkodowania stanowią kary umowne (z możliwością dochodzenia odszkodowania uzupełniającego), które będą naliczane w następujących wypadkach
i wysokościach:
a/ Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego,
b/ Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne za:
- odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego
- za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 50 zł za każdy dzień zwłoki.
8. Zgodnie z art.145, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego Mu z tytułu wykonania części umowy.
9. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku nie wykonania przedmiotu umowy
w terminie określonym w umowie.
10. Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego z powodu:
- działania siły wyższej
- z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
11. Przedłożenie terminu może być dokonane za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy.
Integralną część umowy stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz
z załącznikami do w/w specyfikacji.
12. W przypadku zaistnienia sporu, w związku z wykonaniem niniejszej umowy, strony są zobowiązane wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego.
13. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustaw: Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr19 poz. 177, z dnia 09.02.2004r. z późniejszymi zmianami) i Kodeksu Cywilnego.
14. Umowę należy sporządzić w czterech egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.
UMOWA
Zawarta w dniu 01.02. 2011r pomiędzy
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
zwanym dalej Dostawcą, w imieniu i na rzecz, którego działa:
1
2
a Zespołem Szkół w Budach Głogowskich zwanym dalej Zamawiającym,
reprezentowanym przez:
mgr Renata Czach - Dyrektor Zespołu Szkół
Maria Sala - Główny księgowy
&1
1. Przedmiotem umowy jest dokonanie dostaw pełnowartościowych produktów spożywczych okresie od 01.02.2011r do 30.06. 2011r w ilościach zgłaszanych przez zamawiającego telefonicznie lub faksem.
2. Dostawca zobowiązuje się dokonać w okresie obowiązywania umowy zamówień, których przybliżony zakres określa specyfikacja warunków zamówienia, stanowi załącznik do niniejszej umowy i jest jej integralną częścią.
3. Faktyczna ilość dostaw, które Dostawca będzie zobowiązany zrealizować, wynikać będzie
z sukcesywnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
& 2
1. Za dostarczone towary Zamawiający zobowiązuje się zapłacić cenę wynikającą
z określonych w ofercie cen jednostkowych poszczególnych dostarczonych loco odbiorca towarów. Cena pozostaje niezmienna do końca realizacji przedmiotu umowy.
2. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie fakturami za każdorazową dostawę, przelewem na konto wskazane na fakturze VAT w całości,
z podaniem na dowodzie przelewu numeru faktury, której dotyczy zapłata.
3. Termin zapłaty faktury wynosi 14 dni licząc od daty dostawy towaru i wystawienia faktury.
4. W przypadku stwierdzenia wad towaru lub niezgodności dostawy z parametrami określonymi w ofercie, Dostawca zobowiązuje się do niezwłocznego, najpóźniej w ciągu następnego dnia od zawiadomienia, dostarczenia zamiast rzeczy wadliwych takiej samej ilości rzeczy wolnych od wad oraz naprawienia szkody wynikłej z opóźnienia.
& 3
1. Obowiązującą formę odszkodowania stanowią kary umowne, które naliczane będą w następujących wypadkach i wartościach:
a) Zamawiający płaci Dostawcy kary umowne za odstąpienie od umowy wskutek okoliczności za, które odpowiada Zamawiający, w wysokości 5% wynagrodzenia umownego.
b) Dostawca płaci Zamawiającemu kary umowne:
- za zwłokę w wykonaniu określonego w Umowie przedmiotu dostawy 20 zł za każdy dzień zwłoki
- za odstąpienie od Umowy z przyczyn zależnych od Dostawcy 5% wartości Umowy.
& 4
1. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności z podaniem uzasadnienia swojej decyzji.
2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego Mu z tytułu wykonania części umowy (Art.145 Ustawy Prawo zamówień publicznych).
3. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku nie wykonania przedmiotu umowy
w terminie określonym w umowie.
4. Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego z powodu:
- działania siły wyższej
- z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
Przedłużenie terminu może być dokonane za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy.
& 5
Integralną część umowy stanowi złożona oferta z załącznikami asortymentowymi zawierającymi ceny jednostkowe i ceny jednostkowe brutto oferowanych artykułów spożywczych.
& 6
1. W przypadku zaistnienia sporu, w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, strony są zobowiązane wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami), i Kodeksu Cywilnego.
& 7
Umowę niniejszą sporządzono w czterech egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.
Zamawiający Dostawca
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkół w Budach Głogowskich