Przetargi

Przetarg ,,na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Budach Głogowskich,,.

Budy Głog.11.01.2011 r.

 

Dyrektor Zespołu Szkół w Budach Głogowskich

Budy Głogowskie 846 36-060 Głogów Młp.

Tel. (o-17) 8519-217, fax. (017) 8519-217

 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

 

Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. Nr220 poz. 1655 z 2007r. z późniejszymi zmianami)

,,na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Budach Głogowskich,,.

 

Szczegółowe warunki realizacji zadania określają istotne warunki zamówienia.

Termin realizacji zamówienia: 01.02.2011r. do 30.06.2011r.

Rozpoczęcie: z dniem podpisania umowy 01.02.2011r.

Upoważniony do kontaktu z oferentami:

- Maria Pomazańska ZS w Budach Głogowskich

Miejsce składania ofert ZS Budy Głog.- sekretariat szkoły

Termin składania ofert upływa 25.01.2011r. godz. 10:00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.01.2011r. o godz. 11:00

Termin związania ofertą 30 dni

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia

można otrzymać nieodpłatnie w Zespole Szkół w Budach Głog.

sekretariat szkoły telefon 0-17 8519-217 lub pobrać ze strony internetowej

www.superszkolna.pl/zs_budy/

 

W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych i spełniają wymogi określone w istotnych warunkach zamówienia.

Nie przewiduje się składania oferty wariantowej i ramowej.

Nie wymaga się wpłaty vadium.

Kryteria oceny ofert –

Najniższa cena - znaczenie kryterium 100% Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów : P=100 Oferta z najniższą oferowaną ceną Cmin otrzymuje : n=100pkt. Każda inna oferta C otrzymuje ilość punktów wynikającą z wyliczenia: n = Cmin : C x 100 = ........ pkt. Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie ta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1

OFERTA

DLA ZESPOŁU SZKÓŁ W BUDACH GŁOGOWSKICH

 

w związku z rozpoczęciem postępowania

zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego:

 

,,na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Budach Głogowskich”

 

Oferujemy wykonanie w/w dostaw za cenę brutto (łącznie z VAT):

 

zał. 2/1 .................................... zł, ( słownie: ...............................................................)

zał. 2/2 .................................... zł, ( słownie: ...............................................................)

zał. 2/3 ................................... zł, (słownie: .................................................................)

zał.2/4 ................................... zł, (słownie: .................................................................)

zał. 2/5 ................................... zł, (słownie: .................................................................)

zał. 2/6 ................................... zł, (słownie: .................................................................)

 

 

Podana cena jest kwotą ryczałtową, która nie ulegnie zmianie. Zawiera ona wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkami i dodatkowymi kosztami, które są konieczne do realizacji zamówienia.

1. Oświadczam, że posiadam wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia.

2. Oświadczam, że posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3. Oświadczam, że znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia.

4. Oświadczamy, że nie podlegam wykluczeniu na podstawie art.24 prawo zamówień publicznych.

5. Oświadczam, że spełniam wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia
i przyjmuję ją bez zastrzeżeń oraz gwarantuję terminowe wykonanie zamówienia.

6. Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni.

7. Oświadczam, iż spełniam wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (DZ.U.nr 171 poz. 1225 z póź. zm.)

8. Oświadczam, że działam zgodnie z zasadami systemu HACCP

9. Załącznikiem do niniejszej oferty jest:

-zaświadczenie o działalności gospodarczej (wypis z rejestru handlowego, sądowego)

-inne dokumenty, które oferent uznał za przydatne do wyboru oferty

-załącznik Nr 2 - zestawienia asortymentowe z podaniem ilości ,ceny jednostkowej netto, brutto oraz wartości zamówienia i znaku towarowego.

 

....................................................

(podpis i pieczęć oferenta)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2/1

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 

 

 

Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto,

 

 

 

 

brutto oraz wartości zamówienia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przewidywane potrzeby owoców i warzyw

luty 2011 r – czerwiec 2011r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp

Nazwa artykułu

Znak

Ilość

Cena jednost

Cena jednost

Wartość

 

 

 

towarowy

przewidywana

netto

brutto

brutto

 

1

marchew

 

250 kg

 

 

 

 

2

pietruszka

 

100 kg

 

 

 

 

3

seler

 

100 kg

 

 

 

 

4

buraki ćwikłowe

 

100 kg

 

 

 

 

5

cebula

 

25 kg

 

 

 

 

6

fasola średnia

 

10 kg

 

 

 

 

7

groch okrągły

 

10 kg

 

 

 

 

8

kapusta kwaszona

 

100 kg

 

 

 

 

9

kapusta świeża

 

100 kg

 

 

 

 

10

kalafior

 

10 kg

 

 

 

 

11

ogórki kiszone

 

60 kg

 

 

 

 

12

ogórki świeże

 

60 kg

 

 

 

 

13

pomidory świeże

 

60 kg

 

 

 

 

14

pieczarki

 

30 kg

 

 

 

 

15

pory

 

10 kg

 

 

 

 

16

kapusta pekińska

 

50 kg

 

 

 

 

17

kapusta włoska

 

30 kg

 

 

 

 

18

natka pietruszki

 

30 pęczek

 

 

 

 

19

czosnek

 

1 kg

 

 

 

 

20

papryka świeża

 

5 kg

 

 

 

 

21

sałata zielona

 

100 szt

 

 

 

 

22

rzodkiewka

 

20 pęczk

 

 

 

 

23

szczypiorek

 

10 pęczk

 

 

 

 

24

banany

 

100 kg

 

 

 

 

25

jabłka

 

200 kg

 

 

 

 

26

mandarynki

 

100 kg

 

 

 

 

27

pomarańcza

 

100 kg

 

 

 

 

28

kapusta czerwona

 

50 kg

 

 

 

 

29

gruszka

 

100 kg

 

 

 

 

30

brzoskwinia

 

100 kg

 

 

 

 

31

ziemniaki jadalne duże

 

1000 kg

 

 

 

 

32

Ziemniaki młode

 

1000 kg

 

 

 

 

 

razem

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość.

 

 

 

------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

Pieczęć i podpis oferenta

 

 

 

Załącznik nr 2/2

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto,

 

 

 

 

brutto oraz wartości zamówienia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przewidywane potrzeby artykułów sypkich

luty 2011 r – czerwiec 2011r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp

Nazwa artykułu

Znak

Ilość

Cena jednost

Cena jednost

Wartość

 

 

 

towarowy

przewidywana

netto

brutto

brutto

 

1

cynamon

 

3 szt

 

 

 

 

2

cukier kryształ

 

25 kg

 

 

 

 

3

cukier puder

 

5 kg

 

 

 

 

4

cukier waniliowy

 

20 szt

 

 

 

 

5

drożdże

 

5 kg

 

 

 

 

6

degusta 200g

 

60 szt

 

 

 

 

7

kasza jęczmienna

 

30 kg

 

 

 

 

8

kasza manna

 

5 kg

 

 

 

 

9

koper suszony

 

12 szt

 

 

 

 

10

kisiel

 

30 szt

 

 

 

 

11

kwasek cytrynowy

 

6 szt

 

 

 

 

12

kminek

 

5 szt

 

 

 

 

13

makaron nitka lubelski

80 kg

 

 

 

 

14

makaron świderki

 

80 kg

 

 

 

 

15

makaron łazankowy

 

20 kg

 

 

 

 

16

makaron muszelka

 

15 kg

 

 

 

 

17

mąka ziemniacz

 

3 kg

 

 

 

 

18

mąka pszenna

 

70 kg

 

 

 

 

19

pieprz mielony

 

40 szt

 

 

 

 

20

ryż

 

45 kg

 

 

 

 

21

sól

 

30 kg

 

 

 

 

22

ziele angielskie

 

10 szt

 

 

 

 

23

liść laurowy

 

10 szt

 

 

 

 

24

papryka sypka

 

10 szt

 

 

 

 

25

proszek do piecz

 

12szt

 

 

 

 

26

przyprawa do kurczaka

10 szt

 

 

 

 

27

majeranek

 

2 szt

 

 

 

 

28

przyprawa do mielonego

8 szt

 

 

 

 

29

przyprawa do ryb

 

10 szt

 

 

 

 

30

Przyprawa do gulaszu

 

10 szt

 

 

 

 

 

razem

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość. -

 

 

 

 

Pieczęć i podpis oferenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

 

Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto,

 

 

 

 

brutto oraz wartości zamówienia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

przewidywane potrzeby artykułów innych

luty 2011 r –czerwiec 2011r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp

Nazwa artykułu

Znak

Ilość

Cena jednost

Cena jednost

Wartość

 

 

 

towarowy

przewidywana

netto

brutto

brutto

 

1

chrzan tarty duży

 

5 szt

 

 

 

 

2

dżem 300g

 

60 szt

 

 

 

 

3

koncentrat pomid

30% - 0,9l

15 szt

 

 

 

 

4

maga duża

1l - Winiary

20 l

 

 

 

 

5

ogórek korniszon

 

60 szt

 

 

 

 

6

groszek konserw

 

3 szt

 

 

 

 

7

kapusta czerwona

0.9l

20 szt

 

 

 

 

8

sałata wielowarz

0.9l

20 szt

 

 

 

 

9

ćwikła z chrzanem

0.9l

20 szt

 

 

 

 

10

zakwas do żurku

 

24 l

 

 

 

 

11

majonez duży

 

20 szt

 

 

 

 

12

jaja świeże

 

400 szt

 

 

 

 

13

kefir

450g 1,5%

60 szt

 

 

 

 

14

masło świeże 200g

 

100 szt

 

 

 

 

15

olej uniwersalny 3l

 

50 szt

 

 

 

 

16

olej sojowy

 

2 szt

 

 

 

 

17

śmietana

18% 450g

130 szt

 

 

 

 

18

ser żółty pełnotłust.

 

2 kg

 

 

 

 

19

jogurt owocowy

450 ml.

200 szt

 

 

 

 

20

jogurt Danone lub równoważny

125 g

200 szt

 

 

 

 

21

jogurt Jogobella lub równoważny

150 ml

200 szt

 

 

 

 

22

serki owocowe

 

200 szt

 

 

 

 

23

soczek

330ml

1000 szt

 

 

 

 

24

napój wieloowocowy

200ml

500 szt

 

 

 

 

25

mleko

2,5%

60 l

 

 

 

 

26

ser twaróg tłusty

 

50 kg

 

 

 

 

27

baton Milky-Way lub równoważny

 

300 szt

 

 

 

 

28

herbatniki szkolne

 

300 szt

 

 

 

 

29

czekolada

 

300 szt

 

 

 

 

30

wafel Grzesiek lub równoważny

 

300 szt

 

 

 

 

31

herbatniki regionalne

 

300 szt

 

 

 

 

32

baton kinder bueno lub równoważny

 

300 sz

 

 

 

 

 

33

Paluszki słone 100g

 

300 szt

 

 

 

 

34

Draże owocowe lub równoważne

 

300 szt

 

 

 

 

35

pierogi ruskie

 

150 kg

 

 

 

 

36

pierogi z kapustą

 

150 kg

 

 

 

 

37

Pierogi z mięsem

 

150 kg

 

 

 

 

38

gołąbki

 

150 kg

 

 

 

 

39

naleśniki

 

150 kg

 

 

 

 

40

krokiety

 

150 kg

 

 

 

 

41

pierogi z owocami

 

150 kg

 

 

 

 

42

pyzy

 

150 kg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość. Pieczęć i podpis oferenta

 

 

Załącznik 2/4

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto,

 

 

 

 

brutto oraz wartości zamówienia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przewidywane potrzeby mięsa i przetworów mięsnych

 

 

 

 

 

luty 2011 r –czerwiec 2011r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp

Nazwa artykułu

Znak

Ilość

Cena jednost

Cena jednost

Wartość

 

 

 

towarowy

przewidywana

netto

brutto

brutto

 

1

Boczek wędzony

 

15 kg

 

 

 

 

2

kiełbasa zwyczajna

 

60 kg

 

 

 

 

3

mięso-łopatka

 

80 kg

 

 

 

 

4

mięso od szynki

 

60 kg

 

 

 

 

5

mięso mielone wieprzowe

80 kg

 

 

 

 

6

żeberka

 

5 kg

 

 

 

 

7

kości wieprzowe

 

2 kg

 

 

 

 

8

schab

 

40 kg

 

 

 

 

9

Parówki wieprzowe

 

30 kg

 

 

 

 

10

martadela

 

20 kg

 

 

 

 

11

filet z kurczaka

 

70 kg

 

 

 

 

12

kurczak świeży

 

40 kg

 

 

 

 

13

porcja rosoł z kurcz.

 

50 kg

 

 

 

 

14

dramstik

 

70 kg

 

 

 

 

15

noga z kurczaka

 

20 kg

 

 

 

 

16

udziec z kurczaka

 

20 kg

 

 

 

 

17

mięso mielone drobiowe

20 kg

 

 

 

 

18

wątróbka z kurczaka

 

10 kg

 

 

 

 

19

Filet z indyka

 

50 kg

 

 

 

 

20

Skrzydła z indyka

 

20 kg

 

 

 

 

21

Skrzydła z kurczaka

 

20 kg

 

 

 

 

22

Wołowe rosołowe

 

50 kg

 

 

 

 

23

Pieczeń wołowa

 

50 kg

 

 

 

 

 

Razem:

 

 

 

 

 

 

Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość.

 

……………………………………………

 

Pieczęć i podpis oferenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik 2/5

 

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

 

Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto,

 

 

 

 

brutto oraz wartości zamówienia

 

 

 

Przewidywane potrzeby mrożonek

luty 2011 r –czerwiec 2011r.

 

 

 

Lp

Nazwa artykułu

Znak

Ilość

Cena jednost

Cena jednost

Wartość

 

 

 

towarowy

przewidywana

netto

brutto

brutto

 

1

fasola szparagowa

 

20 kg

 

 

 

 

2

jarzynka mrożona

 

50 kg

 

 

 

 

3

filet rybny mrożony mintaj

60 kg

 

 

 

 

4

kostka rybna mr.

 

20 kg

 

 

 

 

5

Zupa wiosenna mr.

 

20 kg

 

 

 

 

6

truskawki

 

50 kg

 

 

 

 

7

kalafior

 

10 kg

 

 

 

 

8

owoce mrożone

 

25 kg

 

 

 

 

9

paluszki rybne

 

20 kg

 

 

 

 

10

marchewka z groszkiem

10 kg

 

 

 

 

11

Filet z pangi

 

20 kg

 

 

 

 

12

filet rybny. sola

 

50 kg

 

 

 

 

13

filet panier z mintaja

 

100 kg

 

 

 

 

14

koreczki panier z fileta

 

50 kg

 

 

 

 

15

paluszki rybne filet panier

 

50 kg

 

 

 

 

16

kostka panier filet

 

100 kg

 

 

 

 

 

razem

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość.

 

 

 

 

 

 

 

............................................

 

 

 

 

 

 

Pieczęć i podpis oferenta

 

 

Załącznik 2/6

Zestawienia asortymentowe z podaniem ilości i miejscem do wprowadzenia znaku towarowego, ceny jednostkowej netto,

 

 

 

 

brutto oraz wartości zamówienia

 

 

 

Przewidywane potrzeby pieczywa

luty 2011 r –czerwiec 2011r

 

Lp

Nazwa artykułu

Znak

Ilość

Cena jednost

Cena jednost

Wartość

 

 

 

towarowy

przewidywana

netto

brutto

brutto

 

1

chleb świeży krojony 0.7 kg

800szt

 

 

 

 

2

bułka tarta

 

40 kg

 

 

 

 

3

bułka zwykła

 

160 szt

 

 

 

 

4

drożdżówka

 

300 szt.

 

 

 

 

5

pączek

 

300 szt.

 

 

 

 

6

rogaliki drobne 1kg

 

200 kg

 

 

 

 

 

Razem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

..............................................

 

 

 

 

 

 

Pieczęć i podpis oferenta

 

Załączniki do zaproszenia zamawiający określa nazwę artykułu i ilość.

 

 

 

 

Adnotacja: w razie zwiększenia liczby obiadów podane ilości mogą ulec zwiększeniu

 

 

Załącznik nr 3

 

Szczegółowe postanowienia umowy na przedmiot zamówienia

Projekt umowy na wykonanie przedmiotu przetargu, Wykonawca dostaw przedłoży
w terminie 5 dni od daty otrzymania powiadomienia o wyniku przetargu.

Poniższe zapisy powinny znaleźć się w projekcie umowy przedłożonym do podpisu

przez wyłonionego w drodze przetargu.

 

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dostaw zgodnie z normami państwowymi

oraz obowiązującymi przepisami.

2. Na każde żądanie zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do wskazanych wyrobów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane.

3. Zamawiający nie udziela zaliczek.

4. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz ofertą Wykonawcy wybraną w drodze przetargu jest wynagrodzenie ryczałtowe.

5. Rozliczenie za wykonanie dostaw nastąpi fakturami przejściowymi za rzeczywisty zakres wykonanych dostaw.

Termin zapłaty faktury wynosi 14 dni licząc od daty otrzymania faktury.

6. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności z podaniem uzasadnienia swojej decyzji.

7.Obowiązującą formą odszkodowania stanowią kary umowne (z możliwością dochodzenia odszkodowania uzupełniającego), które będą naliczane w następujących wypadkach
i wysokościach:

a/ Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego,

b/ Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne za:

- odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego

- za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 50 zł za każdy dzień zwłoki.

8. Zgodnie z art.145, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego Mu z tytułu wykonania części umowy.

9. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku nie wykonania przedmiotu umowy
w terminie określonym w umowie.

10. Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego z powodu:

- działania siły wyższej

- z przyczyn zależnych od Zamawiającego.

11. Przedłożenie terminu może być dokonane za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy.

Integralną część umowy stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz
z załącznikami do w/w specyfikacji.

12. W przypadku zaistnienia sporu, w związku z wykonaniem niniejszej umowy, strony są zobowiązane wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego.

13. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustaw: Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr19 poz. 177, z dnia 09.02.2004r. z późniejszymi zmianami) i Kodeksu Cywilnego.

14. Umowę należy sporządzić w czterech egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.

 

 

 

UMOWA

 

Zawarta w dniu 01.02. 2011r pomiędzy

.................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................

zwanym dalej Dostawcą, w imieniu i na rzecz, którego działa:

1

2

a Zespołem Szkół w Budach Głogowskich zwanym dalej Zamawiającym,

reprezentowanym przez:

mgr Renata Czach - Dyrektor Zespołu Szkół

Maria Sala - Główny księgowy

 

&1

1. Przedmiotem umowy jest dokonanie dostaw pełnowartościowych produktów spożywczych okresie od 01.02.2011r do 30.06. 2011r w ilościach zgłaszanych przez zamawiającego telefonicznie lub faksem.

2. Dostawca zobowiązuje się dokonać w okresie obowiązywania umowy zamówień, których przybliżony zakres określa specyfikacja warunków zamówienia, stanowi załącznik do niniejszej umowy i jest jej integralną częścią.

3. Faktyczna ilość dostaw, które Dostawca będzie zobowiązany zrealizować, wynikać będzie
z sukcesywnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.

 

& 2

1. Za dostarczone towary Zamawiający zobowiązuje się zapłacić cenę wynikającą
z określonych w ofercie cen jednostkowych poszczególnych dostarczonych loco odbiorca towarów. Cena pozostaje niezmienna do końca realizacji przedmiotu umowy.

2. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie fakturami za każdorazową dostawę, przelewem na konto wskazane na fakturze VAT w całości,
z podaniem na dowodzie przelewu numeru faktury, której dotyczy zapłata.

3. Termin zapłaty faktury wynosi 14 dni licząc od daty dostawy towaru i wystawienia faktury.

4. W przypadku stwierdzenia wad towaru lub niezgodności dostawy z parametrami określonymi w ofercie, Dostawca zobowiązuje się do niezwłocznego, najpóźniej w ciągu następnego dnia od zawiadomienia, dostarczenia zamiast rzeczy wadliwych takiej samej ilości rzeczy wolnych od wad oraz naprawienia szkody wynikłej z opóźnienia.

 

& 3

1. Obowiązującą formę odszkodowania stanowią kary umowne, które naliczane będą w następujących wypadkach i wartościach:

a) Zamawiający płaci Dostawcy kary umowne za odstąpienie od umowy wskutek okoliczności za, które odpowiada Zamawiający, w wysokości 5% wynagrodzenia umownego.

b) Dostawca płaci Zamawiającemu kary umowne:

- za zwłokę w wykonaniu określonego w Umowie przedmiotu dostawy 20 zł za każdy dzień zwłoki

- za odstąpienie od Umowy z przyczyn zależnych od Dostawcy 5% wartości Umowy.

 

& 4

1. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności z podaniem uzasadnienia swojej decyzji.

2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego Mu z tytułu wykonania części umowy (Art.145 Ustawy Prawo zamówień publicznych).

3. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku nie wykonania przedmiotu umowy
w terminie określonym w umowie.

4. Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego z powodu:

- działania siły wyższej

- z przyczyn zależnych od Zamawiającego.

Przedłużenie terminu może być dokonane za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy.

 

& 5

Integralną część umowy stanowi złożona oferta z załącznikami asortymentowymi zawierającymi ceny jednostkowe i ceny jednostkowe brutto oferowanych artykułów spożywczych.

 

& 6

1. W przypadku zaistnienia sporu, w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, strony są zobowiązane wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego.

2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami), i Kodeksu Cywilnego.

 

& 7

Umowę niniejszą sporządzono w czterech egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.

 

 

 

 

Zamawiający Dostawca

 

 

 

 

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 stycznia 2011 13:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 473
11 stycznia 2011 13:15 (Administrator) - Dodanie dokumentu.